اخبار : کمیته هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته سلامت برگزار شد. کمیته هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته سلامت

 | تاریخ ارسال: 1405/2/26 | 
کمیته هماهنگی برنامه‌های هفته سلامت سال ۱۴۰۵، با محوریت شعار «سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندگار» و با حضور مدیر شبکه، رئیس مرکز بهداشت و مسئواین ستادی برگزار گردید.
آرزو صادق قلیچی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان در این نشست، هفته سلامت را فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه سلامت دانست و تأکید کرد: برنامه‌های امسال هفته سلامت بر محورهایی چون تاب‌آوری نظام سلامت، مدیریت علمی بحران و تقویت پزشکی خانواده متمرکز است تا بتوانیم با بهره‌گیری از علم و اقتدار، زیرساخت‌های سلامت  را در برابر چالش‌ها بیش از پیش مستحکم کنیم.
در ادامه حسین جوادی ، رئیس مرکز بهداشت نیز با اشاره به روز شمار اعلام شده از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت و تقارن با هفته جمعیت گفت: امسال برنامه‌ها با رویکردی هدفمند، ضمن توجه ویژه به موضوع جوانی جمعیت ،فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های نظام سلامت و تکریم ایثارگری‌های کادر بهداشت و درمان فراهم کرده است تا بتوانیم گامی
بلند در مسیر اهداف کلان نظام سلامت برداریم.
سپس مسئول روابط عمومی شبکه و مسئولین واحدهای ستادی ضمن بررسی دقیق روز شمار هفته سلامت و ضرورت‌های برنامه‌ریزی برای هر روز، به ارائه راهکارها و پیشنهادات اجرایی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته در سطح  شهرستان پرداختند و پس از تبادل نظر اعضا مصوباتی جهت اجرا اتخاذ گردید.‌
آخرین_نفس_برای_ایران #تو_بمان #دولت_پای_کار_مردم ✍روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گمیشان

 


دفعات مشاهده: 271 بار   |   دفعات چاپ: 111 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شبکه بهداشت و درمان گمیشان می باشد.

© 2026 All Rights Reserved | gomishan